Search

2011. augusztus 2., kedd

love you like a love song ~


Megneztuk a Harry Potter 7et. Tokre idegbeteg voltam, mert Niki az egyik, Alexa meg a masik oldalrol beszelt nekem.  De amugy jo vooolt. Meg Nikivel egy parszor bekonnyeztunk. de 2 szemuveg is volt rajtam (sajat, plusz 3Ds xdd) ugyhogy nem tudtam megtorolni a szemem xd


 meg volt benne egy csomo vicces resz is, amin mi rohogtunk.. a tobbiek meg nemhiszem xdddd  

mondjuk mikor Voldi megolte Pottert. csinalt egy kis tancmozdulatot XDD
jah meg vittem a varazspalcam *.* parszor hulyeskedtunk vele. :DDDDD

jaaaaaajj meg Voldika megolelte Dracooot. akkor is nevettunk XD de tokcuki volt *.*

jah meg szerintem meg nem kuldtek a sulibol levelet, hogy felvettek. de remelem nem ertettem felre, hogy felvesznek aztan megse. :'D
fuuuuu, mar akarom, hogy megnojjon a hajam. igy is tetszik csak nemtudom xd



jah, tortenetet meg folytatni kene, ichlet van, csak kedvem nincs :$

0 komment:

Dí lo que piensas...