Search

2011. június 23., csütörtök

egy ujabb tortenet tolem! :)

Belekezdtem egy ujabb tortenetbe, ami Draco Malfoy x Sajat szereplos. Sajat szereplo alatt azt ertem, hogy egy ujabb kitalalt szemely, aki most kivetelesen lany, s az en fejembol pattant ki. Eloszor arra gondoltam, hogy magamat irom bele, de az nem lenne teljesen elethu, vagy nem ugy tortennenek a dolgok ahogy igy fognak tortenni. Ugyanis ez a lany teljesen mas mint en... Megis magamat kepzelem a helyere.
A tortenetrol annyit, hogy még csak egy fejezet, de kivancsi vagyok a velemenyetekre. Igen az elozonel is kivancsi voltam, es irtatok is DE nem itt. :S hat kossz. xd ha akarjatok ennek majd a folytatasat (legy oly kedves) itt is kozoljetek velem. :) koszontem. :*
Egyebkent a tortenet ekezettel irodott, ugyanis valaki (nem, nem arulom el, hogy ki volt az :D) nem ertette ekezet nelkul. Es gondoltam, ha o nem erti, akkor ti se (?). Hmm azthiszem ennyi. Vagy nem? Nemtudom, de itt a tortenet :)

Nem is tudom mit gondoltam, mikor rászántam magam erre a kimondhatatlanul nagy hülyeségre. Persze, még, hogy én boszorkány. Azt kéne még. Lehet, hogy valaki elhiszi még ezeket a gyerekes tündérmeséket, de nem én! Ráadásul elakarnak ráncigálni valami bébi zsurra. Hát kössz, de inkább kihagynám.
Zsörtölôdésemnek egy felém viharzó valaki, (vagy inkább valami?) vetett véget.
- Nézz az orrod elé barom! - pattanok fel a földrôl, ahova az ütközes közben kerültem. Persze mire körbe tudtam nézni, az utca üresen ásított felém.

»»»»DM•SSZ««««

Ez a bár lepukkant. És koszos. Ráadásul bûzlik a hulla, állat ürülék és valami felismerhetetlen trutyi szagától.
- Miért is kellett nekem ide jönnöm? Ja, persze. Apám rám erôszakolta, hogy ha nem teszem meg ezt... Ezt a rohadtul nagyon fontos munkát, akkor kitagad a családból. Nem mintha annyira bánnám, csak hát még is... Szeretem a Kúriát, ráadásul minden szép, s sajnos rossz emlékem is oda fûz. Meg Roxfortba. De az már régen volt. Ohh, Bölcs Draco Malfoy.. Miért is beszélek magamba? - a szoke gyorsan megrázta a fejét, kitisztítva azt a bugyuta gondolatoktól. - Akkor kezdjünk is neki - szólalt meg még utoljára, majd pálcáját felemelve dallamosan mormolta a varázsigét, mire pálcájából rózsaszin-lila fény tört elô.

A varázslat sok idôt, és még annál is több erôt követelt, de ez mind meg volt Draco Malfoynak. Igaz nem ô volt a legerôsebb varázsló, de apja bizott benne, s ez elég erôt adott neki abban, hogy teljesítse feladatát. Homlokán csillámlott a verejték, keze néha-néha megremegett az erôs mágiától, de nem hagyhatta abba. Fél óra múlva, Draco már érzékelte varázslatának hatását, s muszáj volt kicsit meghátrálnia, hisz semmiképp sem akarta, hogy az a behemot valami még igy félkészen is, de ártson neki.

_____

Kis emlekezteto. Ha folytatast szeretne valaki, az itt megteheti kommentbe, hogy szol nekem. ;)

Es meg valami. Multkor alexaval alkottunk. Segitettem neki blogot irni. :D es enis szerepelek benne :$ ha kivancsiak vagytok, katt: www.bad--influence.blogspot.com
Ha elolvastad akkor ezer hálám! :D
Joejt :*

5 komment:

Nikolett

Folytasd. :D És am jóóóóóóóóó. :D

Berni

Folytasd :D

Fru

Ahw :D eddig 2 *-* :DD koszontem ^^ <3

Laura

Az interjút olvastam, és tök jó :)) A sztorit meg folytasd, naná :D

Fru

*---* koszi (yay) :D

Dí lo que piensas...